سلام

تمامی این ترفندها مربوط به نت پد می باشند پس بنابراین برای اجرای دستور این ترفندها باید به برنامه ی نت پد که در درون خود ویندوز موجود می باشد رجوع کرد.

برای باز کزدن نت پد و رجوع به ان باید  از منوی start روی all programs کلیک کرده و از لیست باز شده روی accessories کلیک نموده و گزینه ی نت پد(note pad) را انتخاب نمایید .

بیشتر این ترفندها برای ساخت ویروس می باشد پس  در ترفندهایی که مربوط به ساخت ویروس است( که در انها ذکر می شود) پس از ساخت ان  ویروس (با توجه به دستور داده شده) از کلیک بر روی ویروس ساخته شده خودداری نمایید زیرا سیستم شما به ان ویروس مبتلا می گردد.

شاید سوال پیش بیاد که این ویروسها به چه دردی می خورند؟ شما از این ویروسها می توانید برای اذیت و یا حتی هک دیگران در چت استفاده کنید.

نحوه ی استفاده :ویروس ساخته شده را به بهانه های مختلف به طرف مورد نظر send کرده و با کلیک کردن فرد بر روی ویروس ساخته شده سیستم او به اون ویروس الوده می شود.

به غیر از ویروس ترفندهای ویندوزی دیگری هم هست که در پست های بعد ذکر خواهم کرد که بسیار موثر و کار امد هستند

و اخرین نکته این است که هر گاه در ترفندها گفته می شود پوشه را با پسوندی مثلا  پسوند bat ذخیره کنید شما باید از منوی file بالای پنجره ی نت پد گزینه ی save as را زده و در پایین صفحه ی باز شده در قسمت  file name نام  دل خواه را وارد کرده و بعد از نام یک نقطه گزاشته و پسوند مورد نظر را می نویسید و بعد گزینه ی  save  را بزنید.


ما را در اینستاگرام amozeshpc@ دنبال کنید.